Dit is wat het kost in tijd en geld

De twee belangrijkste randvoorwaarden betreffen natuurlijk tijd en geld. Alle eerder genoemde randvoorwaaden komen hierin eigenlijk samen. Op deze pagina lees je hoeveel tijd Meer Contact jou als sociaal werker kost en natuurlijk het prijskaartje wat er voor jou organisatie aan hangt.

Investering in tijd

Hoeveel tijd Meer Contact jou kost, hangt van een aantal factoren af. Allereerst natuurlijk van het aantal licenties dat jouw organisatie afneemt. Hoe meer licenties je afneemt, hoe meer tijd het kost. Tijd gaat zitten in werving van deelnemers (en eventueel vrijwilligers) en in begeleiding van deelnemers en vrijwilligers.

Ervaringen elders in het land leren dat de begeleiding per deelnemer niet heel veel tijd kost. In de rechterkolom tref je een rekenvoorbeeld. Belangrijk is wel dat je dingen strak plant én communiceert met jouw deelnemers. Want als jouw deelnemer een belafspraak mist, dan kost het maken van een nieuwe afspraak wél weer veel tijd. 

Werk je met vrijwilligers? Dan zul je waarschijnlijk periodiek een bijeenkomst voor vrijwilligers organiseren. Ook de werving en begeleiding van vrijwilligers kost tijd. Hoevéél tijd hangt af van de werkprocessen en gewoontes in jouw organisatie. Kies daarin je eigen stijl. 

Kosten

We werken met een instappakket waarmee je als organisatie op weg geholpen wordt. In de afbeelding hieronder zie je wat een instappakket inhoudt. De kosten bedragen XXX. Wil je daarna doorgaan met Meer Contact dan betaal je een prijs per licentie. Licenties koop je per bundel. Een bundel licenties is een jaar geldig.

Op deze manier bieden we full-service ondersteuning en communicatie-materialen waar jouw organisatie langdurig mee kan werken. Hiervoor betaal je eenmalig. Zo houden we ons aanbod laagdrempelig toegankelijk zodat het kan uitgroeien tot een structureel aanbod van jouw organisatie.

Enthousiast geworden? Neem dan contact op via onderstaande button. Wij reageren binnen twee werkdagen op jouw vraag!

Neem contact op

 


 

 

Inhoudsopgave

 


 

Laagdrempelig

Bureau Over-ons ziet Meer Contact als een basisproduct. Een dienst die laagdrempelig toegankelijk moet zijn voor zoveel mogelijk mensen die het nodig hebben. We zien het als een investering in de zelfredzaamheid van mensen. Wat ons betreft wordt Meer Contact daarom op den duur net zo normaal als de koffie-ochtend of de inloopmiddag.