Je hebt doorgenomen met jouw cliënt hoe het gaat met de training. Cliënt voelt zich gemotiveerd om de komende twee weken regelmatig met het programma aan de slag te gaan.
Je bedankt cliënt voor het vertrouwen en voor zijn inzet. Je spreekt uit dat cliënt bij vragen altijd contact op mag nemen.
Twijfelt jouw cliënt nog? Spreek dan af dat cliënt de volgende dag doorgeeft of hij door wil gaan.
Je maakt een nieuwe belafspraak voor ongeveer twee weken. Cliënt is dan ongeveer bij dag 20.
Je wenst cliënt succes en rondt af!
De belangrijkste mails uit de eerste week zijn hieronder te lezen via de oranje linkjes:
Ervaringsdeskundigen over eenzaamheid doorbreken. Ontdek de nieuwe infographic van Movisie en lees ook mijn verhaal.
Met steun van het KPN Mooiste Contactfonds en het Oranjefonds mogen we onze online training door ontwikkelen naar een app!
Nederland is weer open. En dat is goed nieuws. Maar niet voor iedereen. 'Nu het sociale leven hervat wordt, voel ik mij eenzamer.'
Movisie-voorzitter Janny Bakker-Klein 'Meer Contact maakt gebruik van beschikbare kennis en versterkt eigen kracht deelnemers'